۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۵۷

مدیر عامل مجمع خیرین فرهنگ ساز شیراز:

حمایت از خیران رویکرد شورای ششم شیراز است

حمایت از خیران رویکرد شورای ششم شیراز است

شیراز- مدیرعامل مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: رویکرد شورای ششم شهر شیراز حمایت از خیران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالرضا دستغیب عصر یکشنبه با حضور در صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: رویکرد شورای ششم پشتوانه از امور خیر و خیرین بوده و خواهد بود که بابت این رویکرد تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در خصوص فعالیت‌های این مجمع با اشاره به اینکه فعالیت‌ها از سال ٩٣ آغاز شده است، افزود: هم اکنون ۹ از اعضای هیأت مدیریت این مجمع از اساتید و فرهنگ وران این دیار است.

دستغیب اولویت اصلی را فرهنگ سازی در امور مختلف دانست و به مجموعه فعالیت‌های این مجمع پرداخت و گفت: احداث ۴ سرای فرهنگ مهربانی که به صورت هیأت امنایی با کمک نیروهای مردمی اداره می‌شود یکی از اقدامات این مجمع است که از زمان بهره برداری تاکنون تعداد ۵۷۰ هزار قلم کالا توسط شهروندان در اختیار این سرا قرار گرفته است که نشان از اطمینان شهروندان به عملکرد این سراها باز می‌گردد

این مقام مسئول اضافه کرد: کالاهای اهدای خیران به سرای‌های فرهنگ مهربانی در اختیار خیریه‌ها برای تحویل به نیازمندان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

فعالیت همیاران مهربان ترافیک که در تقاطع و معابر پر ترافیک به فرهنگ سازی عابران پیاده و راننده می‌پردازند،.تقدیر از رانندگان قانون مدار برای اولین بار در ایران در شهر شیراز که هفتمین مرحله اجرا را با هدف الگوسازی رانندگان قانونمند، پشت سر می‌گذارد از جمله اقدامات این مجمع بود که دستغیب به آن اشاره کرد.

دستغیب به همیاران فضای سبز نیز اشاره کرد و گفت: این همیاران تا پیش از کرونا در بوستان فعال بودند که به دلیل کرونا و بسته شدن پارک‌ها این طرح مسکوت مانده بود که با بازگشایی پارک‌ها مجدد فعالیت خود را شروع می‌کنند.

به گفته دستغیب ۱۸۰ هزار نفر ساعت خیرین در مجموعه مرتبط با این مجمع بدون هیچ چشم داشتی همکاری می‌کنند.

کد خبر 5351735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha